| Nr. | Denumirea |
| 1. | Activități pe anotimpuri după metoda Montessori |
| 2. | 83 jocuri pedagogice pentru animarea grupurilor |
| 3. | Prin bunătate spre dăinuire |
| 4. | Piese pentru copiii |
| 5. | Scenete pentru copiii |
| 6. | Activități distractive |
| 7. | Caledoscopul anului |
| 8. | Anotimpuri și culori |
| 9. | Poftiți la serbare! |
| 10. | Matineu de Revelion |
| 11. | Alfabetul cu povești |
| 12. | Corpul uman explicat copiilor |
| 13. | Emoțiile explicate copiilor |
| 14. | Acasă la Moș Crăciun ( sonora) |
| 15. | Sunete Iată vine Anul Nou ( sonora) |
| 16. | Sunete Alfabetul ( sonora) |
| 17. | Sunete Timpul ( sonora) |
| 18. | Profesii ( sonora) |
| 19. | Alo,112 (sonora) |
| 20. | Citesc pe silabe (sonoră) |
| 21. | Proiecte didactice educația preșcolară vol.VI-1 |
| 22. | Proiecte didactice educația preșcolară vol.VI-2 |
| 23. | Activități practice de management în Instituțiile de Educație Timpurie, Grădinița Modernă, Chișinău,2020; |
| 24. | Carabet Natalia, Domenii A, B, C, D
(Sumar de fișe în Baza SÎDC), Chișinău 2019 |
| 25. | Cocieru N., Baltag S., Braghiș M., Ședințe cu părinții, proiecte didactice pentru specialiștii din sistemul educațional, Chișinău, 2012; |
| 26. | Distracții muzicale, Grădinița Modernă, volumul I, Chișinău, 2013; |
| 27. | Ghid de proiectare didactică 1-3 ani |
| 28. | Dascăl A., Ceban L., Pădureț E., Proiectarea managerială, Chișinău, 2020 |
| 29. | Carabet Natalia, „Modele de proiectare zilnică în instituția de educație timpurie”, Chișinău, 2019 |




